mitt 2012

Dette var en fantastisk tur! Vi dro en helg i mars, og på de få dagene fikk jeg oppleve masse. Jeg fikk reisen av pappa som konfirmasjonsgave, og jeg kunne ikke fått en bedre gave av han. Vi besøkte Eiffeltårnet, Louvre, Triumph-buen, vi shoppet litt, vi var ute og spiste og masse annet. Dette var min første gang i Paris, og jeg ble helt forelsket. Spesielt i Eiffeltårnet - det var såå fantastisk! Jeg har sykt lyst til å dra tilbake flere ganger.

Første helgen i sommerferien dro Tuva og jeg med toget helt alene til Bergen der vi bodde hos Emil, broren min. Åh, for en sykt koselig tur!! Vi var jo så gira for å dra alene, og vi vandret rundt i byen for oss selv og fant til og med akvariet! (med litt hjelp av gps på mobilen min) Vi shoppet, tok Fløyen-banen, dro på kino, var på akvariet og koste oss på cafè. Perfekt tur, det var såå gøy!

ROVINJ MED LIVE!!! Tilbudet Live kom til meg med på en vanlig skoledag var helt sykt. Hun spurte om jeg ville være med henne og familien hennes til Rovinj i Kroatia! Turen var helt fantastisk - Rovinj er en nydelig by. Vi var masse på stranda og vi spiste masse KUL is :-D Kommer aldri til å glemme denne sydenturen, vi koste oss kjempe masse. Jeg fikk også oppleve å kjøre bil til syden, noe som var skikkelig kult! Tusen takk for denne turen ♥

Etter Rovinj fulgte enda en sydentur, denne gangen med egen familie. Det var en deilig og avslappende uke ved bassenget og mye god mat. Jeg var litt crazy og kjøpte meg både hippie-briller og cowboy-hatt. Fikk også endelig tak i favoritt-parfymen Viva la Juicy ♥ Vi var på båttur, og jeg fikk en elskbar brunfarge (som utrolig nok fortsatt sitter litt igjen!).

Berlin med Europaklassen. Dette var med skolen, og med det nye tilbudet Europaklasse. Jeg er glad for at jeg søkte SSP med dette tilbudet! Vi storkoste oss, opplevde mye av byen og lærte ganske mye. Vi besøkte en tysk skole, noe som var spesielt og morsomt! Vi hadde det sykt koselig med cafè-besøk, shopping, middager på restauranter og kjente serverdigeter. Fantastisk tur! Gleder meg kjempemye til Dublin i Mars!

Mitt 2012 har vært ganske så bra! Som dere ser, så har jeg vært så heldig å fått reist utrolig mye dette året. Jeg er så takknemlig for det! Dette har også gjort at jeg har blitt veldig interessert i reising; besøke nye kulturer og mennesker, lære om dem og bruke språk som kommunikasjon. De andre bildene viser også mange andre ting jeg har holdt på med dette året, som:

Jeg tok mopedlappen og kjørte rundt på scooter. Dette var noe jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre, men fant ut at det er sykt praktisk og morsomt! Gleder meg sånn til å ta frem babyen min til våren ♥
Jeg kjøpte 50 mm objektiv. Dette er et av mine bedre kjøp! Angrer ikke et sekund. Etter at jeg kjøpte dette objektivet, har bildene mine blitt betraktelig bedre.
Jeg har spist mye innbakt kylling og stekt ris. Haha, jeg ble jo helt hektet. Hm, nå er det faktisk en stund siden jeg har spist det ...
Jeg var med Camilla, Marthe og Sofia på musikkvideo-innspilling! Vi hadde det veldig gøy, og Camilla var veldig flink som filmet.
Jeg var på dansecamp i Sogndal med Espiritu, og lærte og danset mye. Der møtte vi også to gutter fra bandet YoungBlood som vi fikk ta bilde med haha.
Jeg begynte å øvelseskjøre bil.
Jeg var på Colosseum med Mathilde og så Breaking Dawn part 2... snufs
Jeg var på Tusenfryd med Mathilde og Tuva.
Jeg var på Fredspriskonserten med Europaklassen.
Jeg feiret en koselig jul ♥

Hva er det beste som har skjedd med dere i 2012?